woensdag 17 maart 2010

mijn verjaarstaart

hoihoi
afgelopen maandag was ik jarig eigenlijk wilde ik er niets aan doen en aangezien mijn mannetje niet van marsepein houd dacht ik mmh dan maak ik ook maar geen taart...
maar zondagochtend vroeg ging de bel en daar stond de ontbijtservice aan de deur met vier geweldige manden met ontbijt
1 voor ieder kind en een voor mijn man en ik geweldig en wat zat er veel en natuurlijk weer veelste laat bedacht dat ik er eigenlijk een foto van had moeten maken hahaha
het ontbijt had ik gekregen van mijn twee lieve vriendinnetjes geweldig! nog reuze bedankt meiden!!
Dus s middags dacht ik goh moet ik toch maar even een taartje maken en dan kan ik die meiden morgen een stukkie brengen
dus ik aan de slag binnen een paar seconden hadden mijn drie kinderen dat dus ook in de gaten en moesten ze allemaal mee helpen (.....zucht zo groot is mijn keuken helemaal niet haha t was wel gezellig)
nou en dit had ik er van gemaakt
drie keer raden hoe oud ik geworden ben.....
okee jij mag niet meer raden hahaha
groetjes sylvia

5 opmerkingen:

  1. Owww wat een gewelllllldige taart zeg!!
    Jeetje!! Maak jij ze ook op bestelling? en zo ja.... wat zijn dan de kosten ?

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Syl die ziet er lekker uit.
    Waar is nu mijn stukje....lol.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie taart.Bijna zonde om je tanden in te zetten.
    Maarre... die 36 heb ik gemist op de taart...haha.
    En om even iedereen jaloers te maken...het smaakte echt heeeeeeerlijk!!!Jullie snappen wel dat ondanks dat ik aan het Sonja Bakkeren ben ik zo'n lekker stuk taart natuurlijk niet kon weerstaan.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay Sylvia,

    Wat een te gekke blog is dit..
    Ben gelijk een volger geworden hoor.
    Ja en dan die taart...zo lekker en mooi.
    En die leeftijd..heerlijk wat jong !!!!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw... wat maak jij een gave taarten!! Wij zijn voor ons Design Team eigenlijk nog steeds op zoek naar mensen die taarten kunnen bakken en allerlei leuks kunnen maken met spulletjes uit onze webwinkel op het gebied van taarten bakken.

    Zou je even een berichtje willen sturen naar contact@create4fun.nl?

    Liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen